Egoinlägg.



Kom och tänka på en sminkblogg jag hade i åtta månader under 2007, det var verkligen en stor passion under den tiden. Det är så roligt att läsa alla gamla kommentarer, det får mig att förstå varför bloggar vill bli större, bättre, och fler.

Vill bara skryta och dela med mig lite av alla fina kommentarer.

- Hejhej! Gillar din sida, jobbar själv med makeup. Tänkte bara höra var du gått utbildning, om du gått, och om du jobbar just nu? Mvh ! (LOL)

- Otroligt snyggt! Jag skulle kunna gå vart som helst i det sminket! ;)

- Hej hej! Har precis upptäckt din blogg hoppas att du fortsätter med de supersnygga sminkningarna, jättekul att se! :) läste din blogg varje dag tills datorn crasha... Och då när den funkade igen så ser jag att du ej skall skriva din blogg mer :( va tråkigt men du kommer att bli saknad utav mig :) kram på dig

- hej! jag måste bara säga att du har en grymt bra blogg och jag hoppas inte att du tar bort hemsidan! Jag har precis upptäckt din hemsida och har då inte hunnit läsa allt och inte hunnit "lära mig". De jag har hunnit läsa är fantasktisk! :)

Emelle om Strange and Exotic:
(Emelle är förövrigt denna tjej)
Åhh! Du är så duktig och makeuperna blir alltid så apigt snygga!

- Galet galet snygg sminkning:):)

- Hej, var någonstans gjorde du dina ögonfransar och hur mycket kostade det? (Moahahaha, I'm just born that way).

MOAAAHAHHAHAHHA.

Då vi ändå är inne på egospåret. Satt i kassan idag på personalrestaurangen (sjukhuset som är norges svar på tv-serien sjukhuset). Iaf, så får jag en fin komplimang.. jag har så vacker dialekt PLUS.
"Jag trodde änglar bara fanns i himlen, men så träffade jag dig."

MOAAAAAAHAHAHAHAHAHA / Lina "Ego Girl" Fresse.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker att du ska ta upp sminkningen igen, du är ju kiingen!!!:) Längtar efter dig supermycket!

2009-05-10 @ 15:56:20
Postat av: tilda

det var från matilda:)

2009-05-10 @ 15:57:05
URL: http://tiildaa.blogg.se/
Postat av: mändie

HHAHAHAH, egogirl. :D Du är king. Hatar dig att du har världens finaste ögon. SJUKT avis. SESSNART !!

2009-05-12 @ 00:37:04
Postat av: mändie

Btw, kan du tänka dig om jag skulle starta en sminkblogg HAHAHA det vore nått.

2009-05-12 @ 00:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0