In Skeåtown

Hemma i Skellefteå, det är helt klart blandade känslor. Jättekul att komma hem och träffa folk men samtidigt så saknar jag Ulfstensgate även om jag lämnade det i lite kaos eller vad man nu ska kalla allt.

Just nu känner jag mig bara förvirrad på något sätt, för jag undrar vad som hade hänt om jag hade stannat i Skellefteå. Jag vet hur livet hade sett ut och det hade nog inte varit så pjåkigt även om allt hade känts så förutsägbart. Men nu då jag har bott borta så pass länge så finns det ingen chans att jag flyttar hem till Skellefteå och mamma och pappa. Älskar det liv jag lever nu där det känns som om man kan lära känna en massa nya underbara människor och här i skellefteå så kommer alla killar vara någons ex, alla kommer att ha en åsikt om den där tjejen.



Har i vart fall hunnit med ett besök hos frisören och på Boda Borg. Fikat med Mattan Lerner och träffat Amanda, Sofia och Frida. Imorgon blir det pannkakslunch i Ursviken och sen Mattan igen säkert.

Fredag blir det upp tidigt på morgonen för jag ska till vårdcentralen i Skelleftehamn, på kvällen Olle's med syskonen och Frida (Eriks tjej), lördag blir det födelsedagsfirande med en massa Skeåtjejer. Mycket att göra.

Kommentarer
Postat av: Mändie misses you

KOM TILLBAKA

2009-05-26 @ 22:38:15
Postat av: Mändie misses you

KOM TILLBAKA

2009-05-26 @ 22:38:27
Postat av: tilda

jag säger samma sak,kom tillbaka!!!

2009-05-28 @ 21:50:37
Postat av: TILDA

UPPDATERA!!!!

;))

2009-06-16 @ 23:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0