lina som hatar män.

Kom hem efter ett biobesök med Emelie och Annelie på Colosseum. Jättestor biograf, helt underbar även om första tanken var att vi hade dåliga sittplatser. Jag tror ingen kan ha dåliga platser i den salen. Vi såg iaf Män som hatar kvinnor. Den var riktigt bra, jag började faktiskt halvgråta under en del av filmen samtidigt som jag fick kväljningar under vissa delar.

Bra film och det var en bra avslutning på lördagens arbetsdag. Imorgon börjar jag en timme tidigare än jag tidigare hört. Det blir lite jobbigt för mig men bra för börsen. Hela nästa vecka är jag arbetslös bortsett från tio ynkliga timmar. Ska vagga mig själv till sömns akkurat nå.

See ya, wouldn't wanna be ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0