"så du vill bara ha sex stycken? Bara sex stycken tillsammans?".

Pengabröder med en massa öl imorgon, låter det bra eller låter det underbart? Dessutom är jag ledig på fredag förmiddag, börjar inte förrän fyra. Jobbar då sammen med Anna och Annelie på Tina Turner konsert, "jag kan inte lova att ni får se heeeela konserten". I SAY UNDERBART.

Nu ska jag bara jobba en sista dag på en tråkig kantine där det inte finns mycket att göra och ingen förstår ingen. Resten av veckan blir det Telenor Arena med konsert, fotboll och att duka bord i fem timmar däremellan. Skönt att få ihop till heltid även om jag var ledig i måndags, kan inte klaga.

Nu ska jag hoppa in i duschen, iom den knappa tiden mellan jobb-hemkomst-utfärd så kommer jag inte hinna imorgon. Jag tror det kommer att bli RÅBALL.



Här har ni låten som går på repeat nu. Så vackert.

Kommentarer
Postat av: mona

jag vill komma hem till oslo och er nuuu!!!

2009-04-16 @ 08:17:45
Postat av: mändie

UPPDATERA SNYGGING

2009-04-29 @ 09:20:25
URL: http://amandafrimodig.blogspot.com
Postat av: Anna

fan va du e seg på o uppdatera nu!! skärpning!! puss!

2009-05-04 @ 12:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0