tjarå

Full rulle hela dagen, när den väl började det vill säga. Vaknade vid ett, gick ut och gick. Kom hem, gjorde mig representativ, gick till Emelies jobb på Aker brygge. Där blev det glass och med Emelie, Anna, Sara och Amelea på bryggan. Helt underbart vårväder, jag misstänker att Aker brygge blir årets brygga. Den slår nästan bryggan som vi satt på dygnet runt i sommars.

Vi gick sen hem till lägenheten, for ut på Ikea med Annelie och Kim. Kom hem alldeles nyss. Känner mig lite sysslolös. Jag har varit ledig en dag och inte suttit still något alls om man bortser från bryggan. Men imorgon är det då jobb, känns lite tråkigt men det blir en lite väl arbetslös vecka om jag inte far.

"Jag är nästan lika vit som min tröja"
"Va? Har du en tröja på dig?"

Kommentarer
Postat av: Malin

"Jag är nästan lika vit som min tröja"

"Va? Har du en tröja på dig?"



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :D

2009-04-07 @ 06:59:37
URL: http://malinsresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0