eftersom jag inte orkar komma på ett inlägg.

1. Hur gammal är du om fem år?
26
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Emelie och Anna
3. Hur lång är du?
175..?
4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Saving Private Ryan
5. Vilken film såg du senast på bio?
Män som hatar kvinnor
6. Vem ringde dig senast?
Anna
7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Ja! Två flaskor, Astica. Tack!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Beror på situationen. 50/50 måste jag nästan säga.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta sen långt tillbaka.
10. När såg du senast din mamma?
29 december tror jag nästan.
11. Vilket ord använder du mest?
Svårt att sjäv säga det.. kan faktiskt inte komma på något. Jag har ju som sagt överdrivet stort  vokabulär.
12. Vilken är din favorit låt just nu?
Säkert! har spelats några gånger nu på senaste tid.
13. Vilken är den senaste skivan du köpte?
Adele - 19
14. Vilken är din favoritplats?
Måste nästan säga stugan.
15. Vad vill du jobba med då du blir "stor"?
Svårt att säga men jag vill ha ett chefsjobb.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Färdigutbildad, bor med någon men har inte fått barn än. 
17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Handen som skulle dra mig in under sängen ifall att jag klev upp ur sängen på natten.
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Annelie då hon berättade om då hon skulle söka jobb.
19. Hur stor är din säng?
90 breda cm
20. Har du stationär eller bärbar dator?
Emelies dator, en egen dator står på inköpslistan.
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Kläder om jag "däckar".
22. Hur många kuddar har du i sängen?
Två.
23. Vad är din värsta mardröm?
Att något hemskt händer mina närmsta.
24. Vilka städer har du bott i?
Skellefteå, Mount Laurel, Oslo.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Beror på säsong. Barfota egenligen men bara för att sommaren är favoritsäsongen.
26. Vem är din bästa vän?
Jag har flera.
27. Vilken är din favoritglass?
Ben and Jerrys, Chocolate Fudge Brownie. Nybliven favorit.
28. Vilken är din favoritefterrätt?
Pannacotta med åkerbär.
29. Tycker du om kinamat?
Jora.
30. Vad är din favorit dryck?
Om vi räknar bort vatten så.. Tines äppeljuice
31. Vad dricker du till frukost?
Vatten.
32. Sover du på någon särskild sida?
Haha, fråga mina rumskamrater genom tiderna. Jag sover på ett särskilt sätt helt enkelt. 
33. Kan du spela poker?
Nei.
34. Tycker du om att mysa/kela?
Verkligen, det är ju som koseligt.
35. Är du en beroendemänniska?
Är vi inte alla det..
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Min kusin som är 20 år äldre än mig plus att han var min kemilärare.
37. Vill du ha barn?
Ja, verkligen.. men inte nu.
38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, och kanske lite norska.
39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej.
40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Jag bor hellre vid havet än att ha en bassäng men bassäng slår att ha sand överallt då man är utomlands.
41. Vad spenderar du helst pengar på?
Nöjen och resor.
42. Äger du dyrbara smycken?
Ja.
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Ser inte på tv nuförtiden.
44. Kan du rulla med tungan?
Nej.
45. Vem är den roligaste människan du känner?
Svårt att säga men pappa gör mig ofta glad.
46. Sover du med gosedjur?
Nej.
47. Vad har du för ringsignal?
Sony Ericssons standardsignal.
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Ja, i en låda i förrådet hemma i Skellefteå.
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Mitt bälte.
50. Flirtar du mycket?
Jag har mina ögonblick.
51. Kan du byta olja på bilen?
Nej.
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej.
53. Vilken var den senaste boken du läste?
Tredje Twilight boken.
54. Läser du dagstidningen?
Nej, scannar igenom tidningarna på internet.
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej.
56. Dansar du i bilen?
Jag åker aldrig bil nuförtiden.
57. Vad hörde du senast?
Annelies skrammel med besticken.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Adeccoweb support.
59. När var du i kyrkan senast?
Svens begravning.
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Kjell. HAHAHAHA.
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
8 dagar på konfirmationsläger i Gotland.
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Mamma var så snäll och fixade en massa åt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0