KOM IGEN. KOM IGEN.

Dagens promenad var inte att leka med. Aldrig tidigare har jag velat vända om så många gånger. Vi gick mellan 1,5 - 2 mil. UPPFÖRS. Jag ska lägga upp bilder sen, så ni får se min utmattning. Vi var ute i fyra timmar. Vi gick till Holmenkollen som ligger ungefär 400 m.ö.h. och vi bor kanske 50 m.ö.h. Det var med andra ord som att bestiga ett berg.

Nu ska jag dock trotsa min trötthet och ut på fest. Skärtorsdag, äääsch. Fredag hela veckan.
Jag ångrar inte mitt beslut att stanna i Oslo under påsken en enda gång. Det är verkligen avslappning på riktigt.

Köpte en massa solskydd idag inför Italien och fräknarna börjar komma på plats. Det är VÅÅÅÅR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0