härliga vanor.

Jag är ju en sån som börjar blöda näsblod när jag stressat väldigt mycket, ätit dåligt, sovit dåligt. Sen kommer forsen så fort jag slappnar av. Idag har jag blött tre gånger, dels då jag precis kom fram till dagens andra jobb. Stod inne på toan i tio minuter så jag blev fem minuter för sen. Bra jobbat Lina!

Iofs var det väl min första tanke då jag kom på hur mycket jobb jag tackat ja till, "jag kommer att blöda näsblod".

Nu är jag helt slut, väckarklockan ringde 05.58 och har varit uppe och igång sen dess. Sprungit mellan ställen och tajmat allt, pust. Nu ska jag sova så jag får blöda mindre näsblod imorgon, frukost, lunch och middag står på schemat iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0