"....hahahahaha.. eeeh".

Kommentar från Mona:
heeeeej alskade van!!!! saknar dig och det vet du sakert vid det har laget. vi har det bra och battre, forrutom att fanny inte kan bada for hon har en salami med senap pa benet. du fattar nar jag lagger upp en bild. hoppas du har det bra och alla andra ocksa. vi syns i naste liv for vi kommer inte hem pa ett javla bra tag om vi sager sa pusssss och btw, ta hand om din granne hahahahah flortgubbe



Nu ska jag kommentera detta meddelande. Mona, du må läsa det.. din norska jäkel. Mona saknar sin sovkompis och alla mina väckarklockor och ljud som väcker henne. Men Lina saknar sin sovkompis som alltid vänder sig irriterat på morgonen, fast jag måste ändå medge att det är underbart sovkompis som bara gottar sig då jag stiger upp. Räcker ut tungangubbe. Fanny, jaa.. hon kommer inte komma hem med alltför bruna ben vilket är synd för henne men helt ärligt så känner jag ändå lite skadeglädje. Såg nämligen mina ben i dagsljus, vitare än snön.

Vad fan snackar dom om ett annat liv för? Jag förstår inte, när kommer dom hem? Är dom borta en vecka till, två, tre, en månad till? Ni måste säga vad fan det är som händer. Fan. Fan. Fy fan asså. Jag vill veeeeeta.

Haha, sista kommentaren.. varför inte bara göra en flörtgubbe istället för att skriva "flörtgubbe"?

Kommentarer
Postat av: Anonym

lina du ar for bra for att vara sann! fast jag ar javligt bra jag med om jag sjalv far saga. london ar checkad pa listan nu ocksa hahah FLORTGUBBE! vi kommer hem om exakt 5 veckor tror jag, far se om vi far nagon biljett hem fran tyskland bara! jag saknar er jatte mkt, hoppas ni har det bra halsa allihopa! jobba inte ihjal dig nu! pussss

2009-04-05 @ 09:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0