bra måndag.

"Ja, jag ångrar att jag öppnade skattedeklarationen åt dig. Tänkte att det måste du ju få göra själv"
"Men vadå, du skickade ju ändå hit papprerna så jag fick ju ändå öppna det"
"Jamen det är ju roligare att få öppna och se det själv. Jag tänkte att jag skulle då vara tyst så att du fick bli överraskad."
"Men det var ju ändå inte så mycket".
"Det var ju ändå tolv tusen, det är mycket".
"Nej, det var 1 200".
"Näe".
"Jooo det var det... nu måste jag kolla"

aaaaaaaaaaaaaaaah
richbitch.

Men jag fasar för året då det blir restskatt. Jag känner att det är pågång.. jag har haft flyt alltför länge nu!

Kommentarer
Postat av: tilda

fyfaaan för dig!!:)

2009-04-24 @ 08:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0